Ladies, guys are sick of hearing you ask where all the "nice guys" are. They're in the friend zone, where you left them



Hej på er. Förlåt för att jag inte bloggat sen i torsdags men jag åkte till forum och sickla med min pappa och syster i fredags för caroline skulle köpa en dator. Sen så skjutsade dom hem mig till Jossan. Det var fullt hus där, alla barnen hade en kompis var. Vi var totalt 12 personer som åt middag tillsammans och då var det deras familj + mig, joshi, sebbe & viggo + runars föräldrar. Men det var mysigt. Jag sov där två nätter och kom typ precis hem. Ska iväg idag och träffa en pojk. Men först ska jag fixa mig och äta lunch. Pappa står och lagar middag just nu. Kommer inte bli så bra uppdatering på dagen. Men ska blogga massor ikväll. Ska även fixa en design ikväll till mig och en annan blogg. Men vi hörs senare. Kan försöka slänga in ett blogignlägg innan jag drar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0