I dont understand how Super Mario can smash blocks with his head but dies when e touches a turtle

Hej på er, sitter och småskrattar till alla losers som börjar skolan idag, iof börjar min pojk idag men han är sjuk så han räknas inte in bland losers. Haha! Men min bästis kom hem igår kväll så drog hem till henne och sov där. Vi hade så galet mycket att snacka om, tack för att du finns allra bästa. Och nu kommer inte hon och jag träffas längre varje dag så HEJ SIMON VILL DU BLI MIN VÄN? nejmen aa. Men ska träffa henne på fredag ändå så jag får väll hoppas på att jag överlever. Har typ planerat hela min vecka och det känns så oerhört soft. Brukar aldrig orka göra det men fy vad skönt det är. Men ska börja rensa i mitt rum nu. Vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0