Går inte att beskriva med ord.



Går inte att räkna hur många tårar jag fällt för dig. Går inte att beskriva hur mycket jag älskar dig. Jag tänker på dig varenda minut. Varenda sekund. Jag skulle kunna ta en kula för dig. Skulle kunna hoppa framför ett tåg för dig. Du är mitt allt. Ingen annan i världen betyder mer än dig. Har så mycket att säga dig. Varenda ny upplevelse som jag upplevt under över en månads tid har kännts världelös för det hade varit så mycket roligare med dig. Jag kan inte leva utan dig. Orkar inte mycket till. Du är min andra halva. Min bästavän, eller till och med mer än så. Du är så mycket mer än vad man kan beskriva med ord. Du går inte att beskriva med ord. Jag älskar dig. Ida Josefin Keszler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0