For every minute you’re angry, you lose 60 seconds of happiness

Hej på er. Har städat som en galning i mitt rum sen jag skrev senaste blogginlägget och är fortfarande inte klar. Har slängt massa kläder så har jätte mycket plats nu för nytt och har även slängt ut en bokhylla och ska snart in med en ny möbel. Har även en stor svart soppsäck full med massa skräp, men ska gå och hämta en ny nu för har flera saker som ska slängas. Kommer snart upp veckans planer. längtar till varenda dag. Och ska bli ganska skönt på nått sätt att börja skolan och träffa mina älsklingar. Men vi hörs snart igen, eller kanske. Ska göra klart mitt rum ikväll så att jag kan gå och lägga mig sen. Har just nu grejer i hela min säng. Julia kommer även förbi hit vid nio för att hämta sina kläder hon har här. Men vi hörs sen. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0