En del av 2011


Den 16 juli. Upplevte bästa dagen någonsin i mitt liv med Nathalie och Ida! Vi träffade även några andra. Fyfan vad lycklig jag var när jag somnade med Nattis i hennes soffa.


Den 22 augusti. Skolan började och det firade jag och några vänner med McDonalds!!


Spenderade väldigt många helgkvällar vid Bagarsjön. Hade fullt upp varje helg eftersom vi levde livet fullt ut på helgerna med tanke på att skolan hade börjat.


Den 2 september. Spenderade en rolig och knasig eftermiddag på McDonalds. Haha, kommer aldrig glömma Milicas min när hon drack den dära special drycken! Fyfan.


8 september. Tappade min älskling..


Den 9 september. Hade en otroligt flummig dag med Shailee och Nathalie.


Den 15 september. Fixade påsar till Halvmarathon med Oscars klass.


Den 16 september. Hade en mysig fredag hemma hos Theo med massa folk.


Den 27 september. Kom in i en skjortperiod och hade skjorta hela tiden.


Den 28 september - 2 oktober. Åkte ner till min syster i Vadstena och myste runt där i några dagar.


Den 13 oktober. Det var min födelsedag och vi klädde ut oss på bilden.


Den 15 oktober. Blev alldeles kär i min barndoms-favoritfilm igen.


Den 17 oktober. Fick massa känslor för en kille. Men släppte honom efter ett tag.


Den 18 oktober. Var på DN/Expressen huset med klassen på studiebesök.


Den 18 oktober. Gjorde en Henna tatuering som symboliserade mina nära & kära.


Fikade på café fotöljen med Ida. Efter det drog vi på fest till Noris ute på värmdö.


Blev alldeles förälskad i denna bil. Detta är en porsche 1958. Vill ha en sån!


Den 2 december. Hade sjukt tråkigt på praon den dagen. Så klottrade ner hela min arm..


Den 4 december. Bakade lussebullar med Caroline och Karin. soft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0