Bäste du.



Nathalie Sundelin. Tack för att du är min bästavän. Tack för att du alltid ställer upp för mig. Tack för att du är min finaste skatt. Hur skulle jag ha klarat denna senaste tid om jag inte haft dig. Dina stöttande ord, dina smarta val åt mig och sättet du hjälper mig när jag bara vill försvinna. Jag vet att jag alltid kan höra av mig till dig dygnet runt, och du ska veta att det är bara att ringa när som. Du är min andra halva, min själsfrände, min skatt, mitt allt. Jag älskar dig mer än sandkorn i öknen. Mer än alla stjärnor i hela universum. Jag älskar dig över hela mitt hjärta. Tack för att du är du, och tack för att du orkar med mig. Vi får lova att fortsätta hålla kontakten nu, för om man verkligen vill så går allt. Jag kan inte leva ett liv utan dig, skulle inte klara av att mista ännu en bästavän. Detta ska inte förändra någonting. Jag älskar dig min bästavän. Du är mitt allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0