the city weekend break.



Hej på er!

Har tittat på gårdagens idol och det suger att emil åkte ut. Älskade hans röst. Men sitter nu och tittar på The city, vilket jag gjort ganska länge. Om ett tag kanske jag åker hem till min kompis Josephine som jag inte träffat på hur länge som helst, annars blir det antagligen att vara med det gamla vanliga folket jag brukar vara med på helgerna.

Igår efter skolan drog jag in till Forum med Love, Simon och Theo och mötte upp Yasmin där. Vi gick runt och chilla lite, jag köpte ett par svarta vantar som var väldigt välbehövligt och åt lite. Sen drog jag och Yassi hem till mig och träffade först Simon, sen Elias och sen även Adam. Sen gick vi fem hem till mig och tittade på High School Musical 2 och chillade lite, fixade även Simon och Elias hår, haha! (ni ser bild där uppe) Vid elva - tolv drog alla hem och jag gick och la mig jätte tidigt. Vaknade imorse vid tolv och har bara chillat sen dess och duschat. Ska nu börja sminka mig och platta håret. Sen får vi se vart kvällen tar mig! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0