Svar.

Du gillade elias förut men sen började du hålla på med hans bästa kompis axel samtidigt som du gillade elias, frågan är då, har du någonsin gillat axel? höll du på med axel bara för att göra elias avundsjuk för att han höll på med julia?
Svar: Ja, jag gillade Elias förut. Och nej, jag höll inte på med Axel för att göra Elias avundsjuk utan jag gillade Axel också, men bara inte lika mycket, det var därför det inte höll. Och jag började hålla på med Axel från allra första början för att jag fick känslor för honom, men sen blev det för mycket andra känslor inblandat och jag vet inte hur det är mellan mig och alla killar nu.

Vad tycker du egentligen om Milica?
Svar: Milica är en gullig och snäll tjej, men vi små bråkar lite fram och tillbaka nu.

Hur många har du strulat med och vilka har du strulat med ?
Svar: Jag har strulat med typ 20, vilka tänker jag inte säga, det blir bara pinsamt.

Är du oskuld?
Svar: Ja, det är jag.

Första intrycket av mig? /Nora Hedin

Svar: Kommer inte riktigt ihåg, vet inte ens hur vi känner varandra. Men vet nu iallafall att du är en super trevlig och söt tjej.

Vem är din allra bästavän?
Svar: Ida Keszler och Adam Israelsson. Kan inte välja!

Röker du ?
Svar: Nej, men har testat.

Sommaren / Vintern?
Svar: Sommaren helt klart! Hatar vintern.

Har du någon gång blivit riktigt full, när i så fall?
Svar: Nej, men jag har varit ganska påverkad.

Känner du Madelene Mattsson?

Svar: Ja det gör jag, vi är gamla barndomskompisar.

Umgås du och Ida lika mycket sen hon bytte skola?

Svar: Vi träffas ju inte varje dag liksom, men vi träffas en hel del på helger och efter skolan.

Varför bytte Ida skola?
Svar: För att hon verkligen ville gå där, och av personliga skäl.

Vad är ditt favoritämne i skolan?
Svar: Musik, Bild och Matte.

Har du bra kontakt med dina föräldrar?
Svar: Ja, hyfsat!

Står du din syster nära?
Svar: Ja, vi har blivit närmare nu på senare tiden.

Hur gammal är din syster?
Svar: Hon är född år 1993, och fyller 18 om mindre än två veckor.

Hur gammal är den äldsta du varit på g/hållit på med?
Svar: 17 år, född år 1994.

Gillar du någon nu?
Svar: Ja.

Vem var du senast på g med?
Svar: Axel.

Vem strulade du senast med?
Svar: Axel.

Har du varit kär någon gång?

Svar: Njae, det är komplicerat.

Har du många vänner?
Svar: Haha, har tillräckligt.

Umgås du mycket med killar?
Svar: Umgås nästan bara med killar.

Är du nöjd med ditt utseende?
Svar: Jag är långt ifrån perfekt, men ibland är jag väll helt ok.

Är du naturligt blond?
Svar: Min naturliga hårfärg är blondt med brunt underhår.

Vad har du för ögonfärg?
Svar: Gröna.

Vem i din familj har du ärvt mest ifrån i utseendet?

Svar: Min farmor, vi ser ut som tvillingar om man tittar på gamla bilder på henne.

Vad vill du bli när du blir vuxen?
Svar: Helst en enhörning, men annars rik, känd och snygg.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Svar: Svart dunjacka, beiga ugg/svarta hunter, stickade tröjor, hollister och fina skjortor.

Har du någon speciell hobby?
Svar: Att fotografera, ända jag brinner för. Och nej, jag har ingen talang i sport eller något sånt ointressant, jag är en lat person som hellre sitter hemma och käkar godis än att träna eller hellre åker till McDonalds än att vara ute och springa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo kom igen , skriv bara vilka du har strulat ned ;)

2011-10-19 @ 22:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0