Stressad tjej.

Kan för första gången äntligen slappna av på flera veckor, är så sjukt stressad hela tiden och vill göra så mycket mer än vad jag har tid till och har så mycket grejer att göra hela tiden men jag är så himla lat. Har massa vänner jag måste träffa, har prov hela tiden känns det som, flera läxor att lämna in, glosor hela tiden, måste städa mitt rum, vika alla mina kläder i min garderob (vilket nattie ska göra åt mig på torsdag, tack bestis) , måste rensa ur garderoben (ska jag ha bloppis?) och så ska jag även hinna köpa present till min syster som fyller 18 på lördag och jag är fullbokad hela veckan + att jag inte har några pengar, sen så finns det en jävla massa som jag vill göra som att blogga mera, göra flera collage, skriva mera texter, fotografera mera, rita mera, spela mera tv spel (♥), shoppa mera och bara kunna ta det helt lungt, men jag har inte tid för sådant längre. Men för att jag ska kunna bli bra i skolan igen och orka satsa något så måste jag få mera sömn, så ska sova nu till en film och sedan börja gå och lägga mig 22.00 varje kväll på veckodagarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, ha det! Alltså bloppis! :)

2011-10-25 @ 20:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0