Stockholm i mitt ♥


Hejsan Svejsan!
Är fullt medveten om att jag inte bloggat något idag, men har helt enkelt inte haft tid, hade inte med mig datorn till skolan för att varit på äventyr med klassen /Berättar om det senare/ och sen så hade jag slöjd som sista lektion och sen drog jag hem till nathalie med henne, vi gick till orminge i regnet, flummade sönder inne på willys, handlade mat och tog sönder paraplyet och fick gå på bussen med uppfällt paraply, busschauffören typ dog av garv. Sen kom vi in till Nathalie, jag lagade mat åt oss, sen så satt vi och pyssla med egna henna tatueringar! Men är sjukt trötr nu och ska sova! Imorgon ska jag antingen till Hammarby sjöstad eller in till drottninggatan, mer om det senare. Vi hörs imorgon.


Kommentarer
Postat av: hedda

sv: detsamma finis! <3<3

2011-10-19 @ 19:38:40
URL: http://mesthedda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0