Sorry



Förlåt för att jag inte bloggar alls, men har varit nere lite nu på sistonde och behövde verkligen få krafter nog att ens kunna vara glad så har tyvärr inte priotierat bloggen, är ganska svårt att värka glad i bloggen och skriva roliga inlägg när man egentligen mår skit. Men har börjat acceptera att allt är som det är, och håller mig till de personer som är äkta. Vill tack min bäste killkompis Adam som alltid finns där när jag behöver prata och min finaste tjejer Ida, Nathalie och Yasmin! Vill även tacka en ny vän Hedda som också lyssnat och förstått. Har haft sjukt mycket plugg nu på sistonde också och har nu skrivit i kanske en halvtimme om programmet Idols historia m.m utan några avbrott, har inte tittat facebook och ignorerat sms jag fått och det har blivit ungefär 1000 ord. Så är klar med det så jag kan ta det lungt nu med det jobbet. Men om mindre än en vecka blir det höstlov som jag ska spendera nästan hela lovet med min underbaring Yasmin. Och idag så fick jag äntligen en rejäl sovmorgon, började 12:25. Så sjukt skönt att inte behöva jäkta på morgonen, det var välbehövligt med tanke på hur trött jag var hela förra veckan, gick runt som en zombie och höll på att somnade typ på lektioner och så. Men nu är jag tillbaka, är ordentligt utvilad efter helgen och så och ska leva livet, måste börja ta tag i skolan också, har bara fått E och D som betyg, men är stolt över migg VG+ jag fick på tal delen av spanska provet. Men jag vill satsa på A i alla ämnen men är för lat helt enkelt. Men efter lovet, då jag förhoppningsvis är utvilad blir det att satsa sönder. Ska nu fixa lite klädcollage m.m till bloggen och lägga upp vad jag shoppat de senaste dagarna.

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0