Slutet av sjuan.


Umgicks en hel del med Emma, Oskar och Leo i några veckor.


Var en kväll hemma hos mig med Elias, Simon, Adam, Linnea och Julia!


Var på Mcdonalds med Julia, Petra och Felicia, sen traskade vi 4 tjejer ner till nacka strand och satt där ett tag.



Det blev påkslov och det var det bästa lovet i hela mitt liv, umgicks varenda dag med Linnea, Simon, Elias, Axel, Ruben och lite Theo och Ebba. Har aldrig mått så bra som jag gjorde då.


Valborgsmässoafton!


Var med fina Ebba en dag!


Jag började använda löshår ungefär en vecka och vi fick choklad i skolan!


Kulturkväll i skolan!


Bakade scones med Simon på engelskan.


Åt en hel del Mcdonalds med Linnea.


Träffade One Direction för första eller andra gången.


Var marathon funktionär på gärdet med klassen!


Jag, Ida och Beata fixade inför Idas fest.


Det var skolavslutning, umgicks efter med alla tjejer på mcdonalds, och sen på kvällen sov jag över med Julia och Nathalie och på kvällen träffade vi först theo och sen olle, erik och ville.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0