Noll uppdatering.

Förlåt för att uppdatering är helt off, men jag har så mycket annat för mig, men ikväll blir det massa bloggning, ska svara på frågestunden så sista chansen att ställa frågor är nu! Sen så kommer det upp bilder från dagen, och lite klädcollage.

Efter skolan drog jag som jag sa lite om igår kväll in till stan med hedda, mötte ida på gullmarsplan, vi tre åkte till gamla stan, tog massa fina bilder till idag skolprojekt, åkte sedan till sickla, åt på mcdonalds (ovanligt) och sen åkte jag och ida hem och hedda gick till sin träning. Är nu hemma, träffade även på Filippa i orminge. Ska ta något att äta nu, är sugen på smörgås och sen ska jag förbereda massa blogginlägg! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0