blogg test.

Hur bor du: I en villa i nacka.
Brukar du komma i tid: Ja, oftast!
Hur lång är du: 160 cm lång.
Kan du laga mat: Ja, faktiskt!
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går i Myrsjöskolan.
Vad har du på dig just nu: Sov t-shirt och hotpants.
Har du någon fobi: Typ kryp.
Hade du en bra kväll igår: Den var knazz, men så jävla värd.
Vilket är ditt senaste inköp: Uhm.. Iphone skal tror jag.
Din favoritdryck på morgonen: Juice!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma eller pappa.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, med julia!
Vad hade du sönder senast: Haha, jag tar typ sönder allt ja håller i.
Vem snackade du med senast: Syster och pappa.
Varm favoritdricka: Gillar inte varma drycker.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Festis eller vatten.
Alkoholhaltig favoritdricka: Dricker inte, men när jag smakat, cider.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Uhm, igår.
Saknar du någon just nu: Ja!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Bara vara allmänt irriterande.
Någon jag stör mig på: Hemligt.
Intressen: Killar ;)
Senaste person du kramade: Julia
Senaste person du ringde: Nathalie
Senaste person som ringde dig: Storasyster
Vad drack du senast: Apelsin Juice.

Vill du ha barn: Massor!
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja, för då blir jag 15.
Har rakat dina ben någon gång: Äh, ja såklart?
Är du sugen på något nu: Glass.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga.
Använder du hudkräm: Ja.
Attraheras du av män med skägg: Nej.
Micro-pop eller poppa själv: ?
Brukar du baka: Ja, oftare förut.
Röstade du i det senaste valet: Nej, är för liten.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja det är jag väll.
Vilken låt lyssnade du senast på: Sexy and i know it.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Julia och jag.
Vad tycker du är äckligt: Äcklig mat.
Har du pengar på mobilen: Ja, har abbonemang.

Vilken svordom använder du mest: Fan, jävlar.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 06.45
Var köper du dina matvaror ifrån: Handlar inte.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Beror på.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa: Kläder.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Jajamensan.
När var senast någon stötte på dig: Jadu..
Vad åt du till middag senast: Igår åt jag panerad fisk.
Kan du vissla: Ja, men inte så bra.
Tittade du på tecknat när du var liten: Alltid!
Äger du några popband t-shirts: Vet inte.
När flög du senast: I somras.
Pratar du några andra språk: Typ engelska och lite spanska.
Har du gråtit offentligt: Såklart.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar: Ja!
Vad har du med dig in på bion: Popcorn och läsk.
Vad har du för väder: Mulet typ.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Har inte börjat gymnasiet än.
När sov du senast på golvet: Uhm.. brukar somna på badrums golvet.
Vilken är din favorit drink: Dricker inte.
Gillar du din boendesituation: Ja?
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Lol, vene.
Är dina dagar fullbokade och stressiga: Ibland.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna: Hehe, kaanske.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 15.
Har du kysst någon det senast dygnet: Ja
Tror du på liv på andra planeter: Jaaa.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt: Inget.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Ja, vill sjukt gärna göra det.
Tycker du om att krama folk: ÄÄlskar.
Äger du en digitalkamera: Ja det gör jag.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med: Senast igår sa Felicia att jag skrattar som en tjej i vd.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det: Vet inte, ibland.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Nej, älskar kött.
Är du mörkrädd: Yessss.
Tre saker du alltid har med dig: Mobil, busskort och bankomat kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0