Typ av killar jag faller för.



Jag har alltid trott att jag faller för dom lite utländska killarna (lite samma style som zayn malik i one direction) eller bara brunetter i allmänhet. Men har ändast hållit på med en utländsk kille och inte alls många brunetter, så har insett att min grej är blondiner eller cendré färgade killar. Men dröm killen är ju självklart typ francisco lachowski eller justin bieber, taylor lautner eller nån liknande. Brunetter med snygg kropp smälter jag för på direkten. Men även stilen på en kille är sjukt viktig, antingen ska det vara skate stil, men helst modern lite snobb stil men äkta swag stil kan också vara snyggt. Gillar inte killar som är ofräscha med samma kläder varje dag, det ska variera kläder ofta! Personligheten är också ganska viktig och jag smälter för fint leende och fina ögon. Några punkter som är viktig för mig hos en kille är; snygg, snygg kropp, omtänksa, snäll, pratglad, trevlig, ha humor och ha snygga kläder och hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0