Tio fakta om mig.



1. Jag har haft en hund, men jag och min syster orkade inte ta hand om honom så vi sållde honom.
2. Jag har gått i samma skola sen förskolan, sjukt segt.
3. Jag har flera nära killkompisar än tjejkompisar.
4. Jag är beroende av sötsaker; allt från glass, till läsk, till kladdkaka och godis.
5. Jag har inte tränat eller gått på någon sport på typ 3-4 år.
6. Jag har endast 2 riktiga kusiner, men med alla låtsas kusiner har jag 15 kusiner.
7. Blondinbella och karaktären Serena van der Woodsen är mina förebilder.
8. Jag älskar att rita, har gjort det sen jag föddes.
9. När jag blir stor vill jag ha en stor familj och jobba på en stor modetidning.
10. Jag förstår inte grejen med att slåss, har aldrig gjort, kommer nog aldrig göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0