skola.



Har så sjukt mycket skola nu, igen. Men det är för att vi har nu två veckor i skolan och sen två veckors prao och sen är typ mindre än två veckor tills vi får lov så vi har allting nu i skolan, vi har matte prov imorgon, 17 spanska glosor till imorgon, ett till matte prov på måndag, engelska prov på tisdag, no prov någon dag nästa vecka plus att vi har engelska glosor till nästa vecka. så jag är ganska upptagen nu med skola, och sen är jag fullbokad med kompisar hela veckan så då måste jag plugga hela kvällarna till jag somnar! Men när jag väl har tid att blogga så ska jag blogga massor och fixa flera tidinställda. Men nu måste jag öva spanska! Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0