sjukling

Hej på er, idag hade jag kunnat ha tid till att blogga men slutade fem över halv tre, satt då i skolan med elias, simon, julia, shailee, line och caroline och väntade på att lucia träningen skulle börja. Vi satt några stycken i musik salen coh övade till lucia tåget, lite mysigt och jag började längta efter julafton!

Men när vi var klara där vilket var typ halv fem så drog jag och julia till slussen, jag fixade mitt busskort som gått sönder och sen åkte vi hem igen, jag kom hem med sex bussen och la mig då i soffan medans pappa fixade mat åt mig, tittade på ema samtidigt som jag åt och höll på att somna flera gånger. Har blivit sjuk, har jätte ont i halsen så mina halsmandlar är alldeles svullna och så nyser jag typ hela tiden. Kan stanna hemma imorgon men vi ska på utflykt med klassen till något museeum och jag ääälskar utflyker. Bästa jag vet är att ha med mig matsäck! Vi slutar typ tolv och då drar jag och nathalie hem till henne för att plugga, sen halv fyra drar vi till skolan för att det är lucia träning.

Men ska sova nu för jag är sjukt trött och är sjuk, och vill inte vara sjuk i helgen. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0