pluggar

Hej på er.
Igår efter skolan drog jag hem till Julia med henne och Felicia. Julia tittade på tv samtidigt som jag och Felicia tog galna bilder med våra iphones. Sen blev jag hämtad av syster och pappa och vi åkte hem och åt middag. Sen ringde Julia mig och sa att hon, Ruben och Oscar var utanför mig. Åååh vad jag saknat de pojkarna. Så jag gick ut och vi gick till västertäppsvägen och tog bussen till Sjöstugan. Jag och Julia träffa två pojkar och gick då hem till Micke och titta på film och hade de kul. Sen gick jag och Julia hem till mig och somna i soffan, sen mitt i natten gick vi upp till mitt rum och somnade om i min säng. Vaknade idag vid tolv halv ett och jag började plugga medans Julia fortfarande sov. Hon tog sen bussen vid kvart över ett och jag fortsatte plugga. Har kommit en bit på vägen med pluggandet. Ikväll kommer Julia till mig och vi drar sen ut, sover sen på kvällen hos henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0