Min senaste dagar


Har tittat på filmen "50 firsts dates" och insett att ungen är typ världen sötaste. Har även haft matte prov i torsdags och fattade ingenting, så jag fick damp och min lärare bara skrattade åt mig.


Blev sjuk på torsdags eftermiddag och fick åka upp till vårdcentralen på fredag morgonen. Fick veta att jag fått halsfluss. Får nu ta tre tabletter om dan i 10 dagar, även om min halsfluss redan är borta.


Hängde med Jetmir, Theo och Filippa igår på mcdonalds och forum. Coolt Coolt.


Kommentarer
Postat av: emily

Vad är det för märke på jackan? Hon med den röda jackan?! Har letat efter en sån länge så det skulle va jättesnällt om du kunde fr¨åga vart den är köpt :) :D kram

2011-12-01 @ 01:37:23
Postat av: Jetmirrrrrrrrrrrrr.

Fan va coolt att jag finns på en blogg nu!!! WWooooow

2012-01-04 @ 13:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0