Man hittar alltid fel på sitt ex, som man tidigare kallat perfekt


Förlåt för att jag inte bloggat på år men jag har haft annat för mig. Praoar ju till fyra- fem varje dag och efter det hänger jag i forum med massa folk. Kommer hem vid sju varje dag, äter då middag och sen drar jag oftast ut igen. Kommer hem vid nio och sen så somnar jag en kort stund efter det. Men kan berätta vad jag gjort i helgen. I fredags chillade jag med massa vänner ute och sen sov jag hemma. I lördags var jag på bio (mer om det sen) med ida på dagen, sen så var jag med Julia, Felicia, Oscar, Oscar, Lukas, Madelene och Toby hos mig. Sov sen hos Julia med Fellan. På söndagen var det adventsmys hos Julia och drog vi två drog sen till Madelene och chillade. Jag gick hem och åt middag och sen så gick jag tillbaka till Madde och då hade Sebbe kommit dit också. Berättar i näst nästa inlägg vad jag gjorde igår och idag. Kysss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0