En dålig vana jag önskar att jag inte hade.


Jag säger bajs hela tiden, konstant, utan mening, alla klagar på mig, men det bara blir så. Jag ritar bajs, jag skriver bajs, jag säger bajs, allt handlar om bajs. Inte många som står ut med mig och mina vänners humor om bajs men det är bara en dålig vana.

Annars något min familj stör sig på sjukt jävla mycket är att jag gör fjortis peace tecken hela tiden, det är en nathalie, petra och linnea grej. Vi 4 hade tråkigt på bussen en gång och började babbla på som satan och började göra så då åt alla möjliga håll. Men det är också bara en dålig vana. Annars så tror jag inte att jag har någon allvarlig dålig vana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0