Ballerina


Hej på er, har hängt på moderna museet med underbara klassen idag! Var riktigt mysigt, har däremot blivit ännu mera sjuk, men som sagt så älskar jag utflykter så jag hoppade inte över denna dag även om det kanske hade varit lite smartare! Men inne på målar rummet på museet så målade jag, simon och nathalie simon skor. Där uppe har ni bilder på det, det var lite roligt.

När vi var klara på museet så drog jag och nathalie hem till henne, chilla i några timmar och åt godis och bara pratade massor. Sen skulle vi tillbaka till skolan halv fyra för att öva till Lucia tåget. Mysigt. Drog sen hem till mig med nattie och tittade på livet är en schlager. Nathalie drog innan jag skulle äta middag, sen efter middagen fick jag lite kläder av mamma (visar snart). Tack mami! Men ska snyta mig nu, fortsätta äta mina ballerina kakor som inte blev uppätna från matsäcken och sen gå och lägga mig helst innan klockan tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0