-

10 FAVORITER

Färg: Svart och rosa.
Mat: Kött och klygtpotatis.
Musik: Just nu, lmfao
Film: Gossip girl och OC
Sport: usch, fy och blä.
Årstid: Sommar så klart, sol, varmt och bruna ben.
Veckodag: Fredag & Lördag.
Destination: Kroatien in my ♥ (men vill till london & usa)
Glass: Daimstrut & sandwich.
Tid på dygnet: hela natten!

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Glad och trött.
Smak: Vene, inget speciellt.
Kläder: Jeans & Hollister hoodie.
Bakgrund: Datan: Jb. Mobilen: Porsche 1958 speedster.
Ljud: Facebook chatten & musik.
Nagellack: ingenting.
Tid: 20:58
Omgivning: mitt rum.
Irritationsobjekt: Att jag inte sitter nå skönt.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: ja, asså på g.
Brutit mot lagen: Cyklat utan hjälm?
Blivit arresterad: Noep.
Badat naken: Yesman.
Varit med på TV: aaaa.
Kysst någon du inte känner: nej.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Min bestisar.
Du tycker om: Mina vänner.
Du inte gillar: fittigt folk.

2 VAL
Kaffe eller te: Inget av dom.
Vår eller höst: Våår tror jag.

1 ÖNSKAN
Lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0