Tillbaka.


Måste ha någonstans att skriva vad jag gör. Så är tillbaka på bloggen nu och chillar runt lite. Får se hur mycket inlägg det blir nu eftersom det är jullov och så. Men kan iallafall berätta att igår fick jag lov, fick mina första betyg någonsin och hade det mysigt med klassen. Sen drog jag hem direkt, sov till halv två och sen vid fyra drog jag till forum och träffade Edvin, Mylo och Denisee. Sen träffade vi massa andra. Vi myste runt där några timmar. Jag och massa andra tog sen bussen vid åtta hem till Denisee. Sen åkte jag hem till Julia med Julia och Felicia och vi somnade i en hög redan halv ett. Och vi vaknade även tidigt idag och jag drog hem vid tolv och drog sen till forum vid ett, köpte sista julklappen och sitter nu och slår in klapparna med min syster. Ska nu börja göra egna pakets etiketter. Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det sägs att du gillar o vara fjortisfull är detta sant?

2011-12-24 @ 01:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0