Tack Denisee!

Hej på er. Förlåt för så dålig bloggning, men lever livet på helgerna och bloggar/pluggar på veckodagarna. Sorry! Men iallafall så drog jag till maja efter skolan där maja, denisee och linnea var. Hängde där ett tag, sen drog jag och denisee till forum och mötte upp Tuva. Vid halv sex mötte vi upp Linnea, Maja, Malin, Fanny och Caroline också. Vi tog bussen hem till Denisee vid fem i sex och när vi kom till Denisee så gick jag, Linnea och Caroline över till pizzerian och köpte pizza. Vi började sen fixa oss, haha tänk er åtta tjejer ska fixa sig på typ en timme. Knas! Men sen rullade det in folk hela tiden i flera timmar och festen började! Hade det otroligt trevligt och var glad hela kvällen! Vill tack Denisee älskling ännu en gång för igårkväll, alla verkade ha det jätte kul och det blev riktigt lyckat!

Sitter nu i min soffa och är glad. Ska försöka få tag på Adam och Denisee för jag tänkte träffa adam en stund nu och senare åka hem till Denisee för att hjälpa henne att städa. Men puss på er alla. Ska börja fixa mig nu. Kyss

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Skulle du vilja tjäna hundra kronor för varje person som läser din blogg? Det vill säga, om 10 personer läser din blogg så tjänar du tusen kronor? Jag lovar, detta är inget skämt. På bara två dagar har jag tjänat över tusen kronor. Gå in på min blogg och läs mer :)



http://sstille.blogg.se/2011/december/tjana-hundra-kronor-for-varje-person-som-lase.html#comment

2011-12-17 @ 15:13:22
URL: http://sstille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0