Svar på frågestunden.

gillade du verkligen leo när du var tillsammans med han?
Svar: Tyvärr, nej. Eller i början men han var verkligen inte min typ.

Favorit färg?
Svar: Rosa.

Favorit tv program?
Svar: Paradise Hotel, Bigbrother, Oc och Gossip girl.

Favorit mat?
Svar: Mcdonalds, kött och Nuggets.

Hur långt har du gått med en kille?
Svar: Är oskuld iallafall.

Är du rik?
Svar: Nej, jag är inte rik.

Känner du rikmansbarnet Bella Randqvist?
Svar: Ja, jag känner Bella.

E hon schysst?
Svar: Ja, det är hon verkligen. Vi gick i samma klass nästan hela sjuan, men sen började jag och nathalie bråka med henne, och det blev väldigt stort. Vi försökte lösa det men det gick inte. Efter ett tag bytte hon skola och jag blev inte bättre kompis med henne för det. Men efter tag blev vi sams helt naturligt och jag vet att hon är en av dom mest omtänksammaste personerna jag någonsin träffat.

Hur känner du hedda ottenstedt?
Svar: Hon var tillsammans med min kompis Didrik.

Hemmakvällar / Festkvällar
Svar: Festkvällar.

Flera halvbra kompisar / bara en bästabästavän
Svar: Svårt att säga.

String / Hipsters
Svar: String.

Filmer / Serier
Svar: Serier.

Killkompisar / Tjejkompisar
Svar: Har lättare att umgås med killar.

Sova med någon / Sova ensam
Svar: Sova med någon.

Singel / Förhållande
Svar: Älskar livet som singel, har varit det i ungefär 2 år nu.

Vem är den bästa du strulat med?
Svar: Oj, svårt att välja. Har strulat med riktigt dåliga och riktigt bra.

Hur många har du strulat med?
Svar: Ca 25 stycken.

Har du varit på g med Julias kusin?
Svar: Nej det har jag inte.

Vad brukar du göra på helger?
Svar: Umgås med vänner, festa, chilla.

När måste du vara hemma på kvällarna?
Svar: Beror på vad jag gör.

Har du förlorat oskulden?
Svar: Nej.

Har du sagt nej till sex någon gång?
Svar: Ja.

Isf, till hur många olika killar?
Svar: Några, angår inte er.

Är du nöjd med din kropp?
Svar: Ibland tycker jag att jag är för smal. Ibland tycker jag att jag är tjock. Ibland ser den fucked upp ut. Ibland är den perfekt.

Vem är din bästavän?
Svar: Ida Keszler kommer alltid vara min bästavän, oavsett.

Vad önskar du dig i julklapp?
Svar: Kläder, iphone högtalare och pengar.

Vad är det bästa med julen?
Svar: Julklapparna och lov.

Vad är ditt favorit plagg?
Svar: Mina svarta jeans slår allt.

Röker du?
Svar: Nej, har testat.

Vem vet mest om dig?
Svar: Just nu, Julia.

Hur är det att gå i Myrsjöskolan?
Svar: Ibland äger den. Ibland suger den.

Har du lätt att lära känna nya människor?
Svar: Ja, det har jag nog.

Hur många personer i ditt liv litar du på fullt ut?
Svar: Ingen.

Om du fick välj att bo någonstans i världen vart i så fall?
Svar: Här i stockholm eller någonstans i usa.

Vad tycker du om mig? /Anna B.
Svar: Du är en gosig liten flicka som är snäll och söt.

Närmaste vänner?
Svar: Just nu: Julia, Nathalie, Denisee, Fanny & My.

Vem står dig närmst i din familj?
Svar: Min syster.

Flygplan eller bil?
Svar: Flygrädd, så bil.

Tycker du att du själv ser bra ut?
Svar: Vissa dagar tycker jag det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0