Shopping + McDonalds



Direkt när jag slutade så kom mamma och hämtade mig på skolan. Hade egentligen tänkt att åka till Forum med Julia och Deniseé men mamma sa att jag inte fick. Utan jag fick välja mellan shopping eller åka hem. Väljer såklart shopping. Köpte 2 jeans, 1 mascara, nagellim, 2 bhar och ett par skor. Är jätte nöjd!

Sprang runt i varenda butik i hela sickla och letade efter att par svarta perfekta jeans, vill ha mjuka (som treggins), låg midja, inte för långa och kolsvarta. Var till och med inne på barn avdelningen på Kappahl och testade ett par svarta jeans men det var för stora!! Kanske något konstigt att må dåligt över, men jag mår ärligt talat dåligt över att ett par jeans ifrån barn avdelningen i storlek 164 var för stora i midjan.

Precis när vi skulle åka hem så gick jag in på Jc för att titta efter en tröja men hittade istället de perfekta svarta jeansen för endast 399 kr. Ska köpa mig flera sen så att jag har ett lager hemma. Kommer upp bilder imorgon för jag orkar inte fotografera nu, har pluggat sen jag kom hem. Ska nu ringa Julia och sen sova tidigt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0