questions and answers

Ofta du har råd med det där? Inte för att vara taskig men det är ganska mycket pengar för allt det där. Kram
Svar: Nej jag har inte råd med allt det här, det är därför jag önskar mig det i julklapp. Kommer inte få allt det där häller för tillsammans kostar det väldigt mycket. Men önska kan man alltid göra!

Du hänger inte lika ofta i Forum längre, varför? Förut hängde du ju där varje dag. Vad gjorde ni där?
Och har du ändå kontakt med Denisee, My och Fanny?
Svar: Nej jag hänger inte lika mycket i forum längre för jag har haft utegångsförbud, och jag var där varje dag förut för att jag praoade där och då blev det att jag stannade där efter jobbet. Och ja, vad gör vi där.. Vi sitter på bk och tar det lungt och snackar och lär känna nya människor. Det är som en ungdomsgård. Haha! Ibland så går man även runt i butiker och köper något m.m. Och ja, jag har fortfarande kontakt med dom tre, träffade dom senast idag i forum, och ska hem till denisee imorgon med dom tjejerna och massa andra och jag var med dom senast förra helgen, och helgen innan det.

Varifrån är jeansen?
Svar: Det är ett par true religion jeans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra svar. Tack för det. Alltså men kläderna.

2011-12-15 @ 19:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0