Music is the only way to run away without actually going anywhere.


Hej på er. Förlåt för att jag inte uppdaterat alls idag. Men försov mig lite till skolan, var sjukt seg. Sen jobbade jag kvar 1 timme längre på slöjden för att inte få F. Sen så fick jag vänta yttligare en timme på att jag skulle få tillbaka min mobil av Jp. Fick damp och började nästan gråta. Sen vid halv fem åkte jag till Forum och träffade Denisee, Gus, Gugge, Julia, My, Alex, Kondrad och några andra. Myste runt där till kvart i åtta. Åt middag där, därför jag var där så länge. Kom hem med åtta bussen och då kom Adam hem till mig och vi snackade igenom livet. Mysis. Han drog vid nio och sen dess har jag ätit och tittat på Gg. Kyss på er.


Kommentarer
Postat av: Vendela

Snyggggg

2011-12-20 @ 22:55:42
URL: http://wermess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0