Jag älskar er.


Jag är medveten om att jag kan vara den mest jobbigaste dottern i hela världen. Jag är medveten om att jag kan vara riktigt uppkäftig. Jag är medveten om att jag ofta sårar er. Jag är medveten om att jag har förstört ert förtroende totalt nu. Ni gav mig en chans till och jag sabbade den. Men jag har kämpat arslet av mig hela livet för att göra er stolta. Jag har kämpat i skolan hela livet, jag har legat på topp, men jag orkar inte det längre. Jag har haft jobbiga perioder i mitt liv som har påverkat mig så himla mycket. Jag kommer inte alltid vara eran lilla prinsessa, även om det är det ni vill. Men vill bara att ni ska veta att jag älskar er över allt annat. Ni finns alltid där för mig när jag vill prata, när jag behöver en axel att gråta emot, när jag bara vill ta livet av mig. Jag är så glad att jag har er även om jag ibland hatar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0