Hos Nathalie

Gammalbild. Hej på er. Förlåt för att jag knappt bloggade igår men jag drog till Stan vid ett och mötte upp Nathalie. Vi gick i Gallerian sen gick vi bort till Mcdonalds och Zara vid Kungsträdgården. Sen fick vi äntligen tag på Denisee och Tuva och då mötte vi upp dom vid Åhlens City men då skulle dom dra hem så jag och nathalie tog tunnelbanan till Medborgarplatsen och tittade om det gick någon bio. Slutade med att vi gick på biografen Victoria och såg New Years Eve. Sjukt bra film. Ni som älskar romantiska komedier som är lite snyftiga borde absolut se den. Men innan bion så åt vi middag på Pizza hut. Mys. Tack för en underbar dag bästis. När bion var slut vid nio åkte vi hem och chillade. Vi vaknade rätt så sent idag så nu har vi precis gjort oss i ordning och ska nu till forum för jag måste köpa en fleece. Åker ju iväg imorgon till fjällen! Men när jag kommer hem ska jag även visa vad jag köpte igår. Sjukt nöjd med mina grejer. Vi hörs sen. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0