fekkenation

Hej på er, sitter i min säng med julia nu. Kvällen blev ganska spårad igår. Hade planerat att bara ha några kompisar här och chilla och titta på film. Riktigt så blev det inte. Det kom fler och fler under kvällen och tillslut var vi väll 30 pers. Hade sjukt roligt, lärde känna nya människor och hade det mysigt. Lol. Sen efter några timmar såg vi polisen utanför dörren och alla fick panik. Alla drog och jag, julia, min syrra och hennes kompis städade undan. Lol. Men vill ännu en gång tacka för igår, jag hade sjukt roligt. Och visst det blev lite galet där mot slutet. Men sånt händer! Kyss.

Kommentarer
Postat av: Fannie

Är du nöjd med din kropp?

2011-12-04 @ 12:34:12
Postat av: Fannie

Var är dina föräldrar? Visste dom att du skulle ha fest? Vilka var där?

2011-12-04 @ 12:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0