Den 25 december



Hej på er. Sitter nere i mitt vardagsrum med datan i knät och smsar med en fin pojke. Kom hem från min mormor för ett bra tag sen. Fick sova ut idag och sov till typ halv ett. Riktigt skönt. Vi chillade runt där och jag och syrran tittade på Ensam Hemma som gick på tv. Så stört rolig film. Vi åkte sen hem och sen dess har jag tagit igen det jag missat detta dygn ute på internet. Har även hittat några skönheter på Nelly.com som jag ska beställa hem. Kanske kommer upp bilder på vad jag fick i julklapp. Men fick inte så mycket iår med tanke på att jag ska till Fjällen på torsdag och där ska vi göra massa aktiviteter. Fick iallafall min älskade d brand. Men funderar på att byta färgen. Får se. Men ska gå på toa nu och så, kanske drar på bio ikväll med syrran.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är den köpt?

2011-12-27 @ 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0