År tvåtusenelva

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Yesboks.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Nee
5. Vilka länder besökte du? Kroatien och Österrike
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Pojkvän
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Vill inte minnas dom.
8. Vad var din största framgång 2011? Uhm, vet inte.
9. Största misstaget? Ångrar ingenting jag gjort, tar lärdom av dom & går vidare.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Fick halsfluss, sen lite små sjuk.
11. Bästa köpet? Iphone och min hunters ♥
12. Vad spenderade du mest pengar på? Tyvärr råkar jag lägga alla pengar på mat.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att lära känna så underbart nytt folk.
14. Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2011? Levels (avicii) och im yours (ron pope)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lika mycket av båda.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit hand om mina vänner.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ingenting.
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj.
19. Blev du kär i år? Nej.
20. Favoritprogram på TV? Big brother och gossip girl.
21. Bästa boken du läste i år? Elsas mode & elsas värld (ska nu börja på elsas hemlighet)
22. Största musikaliska upptäckten? Jadu.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja.
25. Något du önskade dig men inte fick? Yee
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Ida var här och fikade med släkten.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Tagit hand om mina skatter.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Mittbena, jeans och blus eller en mysig hoddie. Typiskt mig.

29. Vad fick dig att må bra?
Min bästis Nathalie.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ed Westwick, Francisco Lachowski och Justin Bieber.
31. Vem saknade du?
Cayenne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0