andra advent.


Chillar i min soffa och väntar på att Karin och Caroline ska vakna. Vi ska baka lussebullar idag. Har utegångsförbud så var hemma hela kvällen igår och umgicks med min syster och hennes kompisar. Somnade i soffan för att det är hur stökigt som helst i mitt rum. Har precis städat det. Igår så fyllde världens bästa mormor år plus att statestiken gick upp jätte mycket. Är skit glad, men kommer antagligen inte vara det länge till eftersom mina föräldrar kommer hem snart och då kommer det bli en rejäl diskussion. Men vafan, lev livet!


Kommentarer
Postat av: N O R A ♥

rätt!!! såja!!!! haha. puss

2011-12-04 @ 13:11:26
URL: http://noraandermatt.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0